Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-16, 15:25   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva hører den generelle tenåring på av musikk i dag

Jeg sitter og lager bildeframvisning fra sju år på barneskolen. Disse bildene skal vises på skoleavslutninga i morgen, og jeg vil ha musikk til.

"Hva hører dere på av musikk i klassen når dere får velge," spurte jeg 13-åringen min, og jeg fikk et grinete: "ikke noe jeg liker i hvertfall!"

Akk ja - jeg kan så inderlig relatere meg til sønnen min, jeg likte aldri noe som helst av hva "alle andre" likte av musikk jeg heller.

Spørsmålene til FP er da:

1: Hva hører mainstream 13-åringer på nå for tiden?

2: Kan dere anbefale ei låt som passer til skoleavslutning og at klassen nå blir delt og går videre på ungdomstrinnet - sånn "mimre, minre, takk og forvel-" aktige greier.