Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-16, 11:27   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg er på mange måter enig med deg, men i år har våre arrangement faktisk vært spredd godt ut så det har blitt hyggelig og null stress. Nå har jeg riktignok kun to barn, men jeg er alene med dem så det er jeg som må gå på alt og organisere.

Speideren, hadde bare en litt ekstra hyggelig tur på vanlig speiderdag. Ikke noe med foreldre.

Friidrett, ingen avslutning enda og ikke noe med foreldre i alle fall.

Korps, i ettermiddag. Skal klare å stille. Er i vanlig korpstid.

Yngste sitt trinn hadde avslutning på den lokale stranden i forrige uke en ettermiddag.
Eldste sitt trinn hadde avslutning samme sted uken før.

Karaten hadde gradering i slutten av mai med avslutning og leir påfølgende helg.

Det har ikke vært en eneste bursdag i mai, men nå kommer det et par denne uken men det er lokalt og ikke noe stress. Deler på kjøring med andre.

Skolen hadde en stor konsert i kirken, obligatorisk for alle barna, to konserter, så det gikk en ettermiddag der, men i år var den i slutten av mai slik at det gikk greit.

Jeg synes i grunnen det er hyggelig å treffe de andre foreldrene og prate litt, selv jeg som er ganske introvert trenger å bli bedre kjent med dem.

Men avslutninger i desember kunne glatt vært avlyst. De avslutter jo ikke noe da om vi ser slik på det. Det er en mye mer travel tid.