Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-16, 13:28   #52
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg synes det hører med, men vi ligger sikkert på et minimum av avslutningsaktiviteter.
Årets avslutning for 7.trinn ble satt tidlig i september. Da utarbeides et årshjul for trinnet som følges dersom det ikke er noe helt spesielt.
På ungdomsskolen er det ikke like strukturert, der kom invitasjonen til avslutningen to dager før den skulle finne sted, og den krasjet med to fotballkamper og en dømming og Far på vakt. Vi deltok ikke på den.

Men er vi med er det en hyggelig greie. Mat har vi med ferdig, og behøver ikke å vente på noen grill, men grilling er flott for fedre som ikke er like kjent i flokken ...
På fotballen er det ikke avslutning før sesongen er over i oktober. Far hadde vakt da de hadde avslutning på jobben hans, fikk ikke deltatt. For meg var avslutningen også bestemt lang, lang tid i forveien og ikke noe problem.

Jeg opplever at den type samlinger faktisk er viktigere på ungdomsskolen. Det er den eneste arenaen hvor jeg kan treffe og bli kjent med foreldrene til de ungdommene som kommer fra andre skoler enn vår. :Alle skulle hatt navneskilt med bilde av barnet de er forelder til: sånn at jeg kunne orientert meg litt om hvem, hva og hvor.