Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-16, 21:55   #84
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg har bare lest de første innleggene, men jeg er enig i at det er hyggelig at man har et arena for å møtes og alt det, men det blir utrolig mye som man skal delta i på kort tid. I tillegg så har jeg prestert å få et barn med bursdag midt opp i alle disse avslutningene. Barneselskapet hans blir arrangert i barnehagetiden.

I fjor klarte alle de forskjellige instansene å ha avslutning samme uke. Jeg tror jeg hadde 11 avslutninger pluss 2 bursdagsselskaper i timeplanen den uka. I år er det litt mer spredd.

Jeg må innrømme at jeg syntes litt synd på AKS i går, som hadde sommeravslutning. Jeg ble så glad for at jeg møtte opp. Selvfølgelig kolliderte det med en annen avslutning på skolen, så der var det 4 ansatte, 4 barn, og meg og en annen forelder. Og uhorvelige mengder muffins og kjeks. Det var på en måte greit å bli minnet om at selv om jeg synes det er stress, så betyr det noe for de som arrangerer dette også.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat