Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 07:51   #137
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, nå tenkte jeg mer på Serafin, Xian og en del andre, der de har svært ambisiøse opplegg eller masse diskusjoner og styr på forhånd.

Men jeg mener forsåvidt at dersom man har flere arrangement på en gang så må man jo bare prioritere, og si at det andre ikke passer. Det er jo ingen grunn til å få hele tradisjonen avviklet.

Jeg synes jo at noe bør vike, og at avslutningsopplegget ikke trenger dimensjoneres for deltidsarbeidende ettbarnsmødre og at vi andre bare skal suck it up. Det er jo ikke slik at det mangler arenaer å møte andre foreldre på, med alle avslutningene, kampene, bursdagene og grillkveldene. Jeg ser mer til andre foreldre enn jeg rekker se mannen min hver desember og juni.

Så nei til skoleavslutning med foreldre, og ja til påsketreff/oppstartstreff/halloweentreff/whatever som sprer det utover året.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat