Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 09:27   #146
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Deltidsarbeidende ettbarnsmødre, gitt. Dette er situasjonen til de aller færreste jeg vet om, likevel får de til å møte opp på skoleavslutninger. De jeg vet om som sliter, er de med tvillinger i hver sin parallel, da trinnene hos oss pleier å ha avslutningen samme kveld. Én skoleavslutning per barn er neppe det som velter lasset, snarere tyder denne tråden på at det er avslutninger for fritidsaktivitetene som gjør at det tar av. Dét er en uting, synes det å være enighet om.

De andre arenaene du nevner, der man treffer foreldrene til barnas klassekamerater (og læreren?), er ikke-eksisterende her i hvert fall. Bursdager? Det var vel i 6-7 åresalderen vi sluttet å følge/hente i den sammenheng. Ikke alle har barn som driver med ballspill, dessuten er det jo ikke alle klasseforeldrene man treffer på kamper/cuper? Grillkvelder? Jotakk det var jo avslutningen vår det. (Jeg kan forøvrig ikke tro at jeg sitter her og skriver et forsvar for skoleavslutninger, bare dager etter min traumatiske fredagskveld i skogen. )

Jeg har forøvrig tvillinger i hver sin parallellklasse.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat