Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 10:42   #177
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg vet ikke hva det er, men jeg sliter med å få til muffins. Jeg har prøvd masse oppskrifter, og synes likevel at de ofte ikke blir noe særlig. Toros muffins blir alltid vellykket, er stort sett bare en unnskyldning for masse pynt (ypperlig sysselsetting av mindre barn) og har den store fordelen at de er glutenfrie. Så med veldig lite arbeid for meg selv har jeg ordnet noe som alltid er populært på kakebordet og skaffet meg et ufortjent godt rykte som en som er veldig omtenksom mot glutenallergikere.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat