Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 13:41   #19
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg synes stort sett folk ikke er så flinke til å bake og går for kaker som ser safe ut, og det er gjerne posekakene, en sitronformkake hadde fått stå i fred for meg altså.

Jeg tuller altså, men det er slett ikke alle hjemmelagde kaker som er gode, det kuttes i sukkeret og blandes inn surmelk osv. Og siden de færreste av oss er Pascal og de fleste ikke forventer en konditorkake på skoleavsluttning kommer jeg fortsatt til å bruke pose når jeg har dårlig tid, eller skal bake noe jeg ikke har bakt før. Nå siste poseeplekake.
Svosh! En diger langpanne borte vekk. Så jeg tror ikke ungene skammet seg så mye. Ferdigkrem på boks var det også til. Men den var norsk da, i det minste.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat