Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 15:18   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Jeg personlig synes ikke Toro langpannekake er god, og jeg sliter litt med å få den til også, viste det seg i helgen. Den er litt for liten til en langpanne i ovnen min, og litt for stor til den formen jeg ellers bruker. Aka én tørr og én halvstekt. Grunnen til at jeg valgte den nå er selvsagt den eneste PK; jeg hadde nydiagnostiser glutenallergiker og en melkeintolerant på bursdag. Dermed måtte den også lages med olje, og glasuren med melkefri Melange og kaffe i stedet for melk. Til bursdagsbarnets fortvilelse.

Jeg tuller ikke, jeg bråvåknet klokken 6 bursdagen av at jeg tenkte INGEN KOMMER TIL Å SPISE MER ENN TO SMULER AV DEN ELENDIGE KAKEN! Jeg er usikker på om jeg også helt klarte å vise proper entusiasme overfor det første barnet som i bilen lykkelig utbrøt "nå tåler jeg melk! ", og litt senere nr 2 som gjerne ville ha vanlig lompe fordi de glutenfrie smakte høgg og det pleide å gå helt fint.

Kaken? Ikke en smule igjen. Jeg har aldri sett maken. Den ene skrinne jenta spiste 5 - FEM! - stykker. Ikke var det nonstop på heller, pga, du vet, melkeallergi.

Jeg synes Freias dronningkvadrater er MYE bedre, og nesten like enkelt. Men kidsa? Hm. Tørr Toro med kaffeglasur. Jaja. Neinei.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat