Sv: Tursekk
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Har du barn med deg når du bærer 13 kg for to dagers tur, Retz? I så fall vil jeg vite ditt magiske triks. 
Jeg er enig med Elise i at du må prøve og ha god tid. Sjekk at du får beveget armene dine helt fritt, kan sette deg ned på huk og bøyd deg litt framover.
He he, nei. Ikke nå lenger, bare hund. Og den skal snart få begynne å bære sine egne saker.
Og ingen magiske tricks, men noen smarte innkjøp over tid og en tanke om at alle monner drar mtp å redusere vekt. Med venner som ikke kan tenke seg annet alternativ enn 4 stjernes hotell, så drar jeg stort sett alene på tur, og bruker små, lette saker f.eks. Pocket Rocket gassbrenner, titankrus som man både kan koke i og drikke av, titanpanne, lett sovepose, ingen teltplugger hvis været er bra (bruker ev. noen pinner hvis jeg finner) og slike ting.
Litt avhengig av barnas alder, så skulle det likevel være mulig at de bærer eget utstyr? Sovepose, liggeunderlag, klesskift, liten hodelykt og litt mat som ikke veier for tungt? Det kan selvsagt bli en utfordring hvis de insisterer på å ha med kosedyr, leker og andre "nødvendigheter".
|