Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-16, 10:20   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg liker vår skole jeg. Felles trinnopplegg i gymsal, deretter ordner hver klasse for seg mht bespisning. I år hadde jeg med (hold dere fast) kanelgifler og en pakke First price sjokoladekjeks. Rubb og stubb ble spist opp, det være seg kjøpeposer eller hjemmebakt, posen med moreller og druer gikk også ned på høykant. Er det så nøye da?

Selv om jeg ikke en gang gidder å bake til slike avslutninger, betyr ikke det at jeg ikke KAN bake. Jeg baker både nydelig ostekake, kjempedigg eplekake, vafler og flotte sjokoladetog når jeg må. Men jeg koser meg ikke. Men jeg ville aldri i verden ha avspasert fra jobb for å bake til en skoleavslutning. Sånn er det med den saken. Ikke liker jeg stress heller. Så da gjør jeg det slik, uten et snev av dårlig samvittighet.

Folk som moraliserer over andres kake spyr jeg av.

Veldig enig! Nettopp, er det så nøye da?

Tredjeklassingene skulle ha med noe godt til et felles bord på skolen i dag, og da fikk mine lage spyd, med halve minibrownies fra kjøpekakehylla i butikken, marshmallows, jordbær og blåbær. De lagde det selv i går kveld, sammen med ei venninne, og var helt i ekstase og gledet seg masse til å ha det med. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet, selv om jeg synes de minibrowniesene smaker fælt, og de inneholder palmeolje. Ungene syntes det var superstas, de kunne lage det uten min hjelp, godsakene blir trolig spist opp, og de får da så mye hjemmelaget og sunt og palmeoljefritt ellers.

Sist redigert av My : 21-06-16 kl 10:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat