Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-16, 10:44   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Priser på sommeraktivitet/-leir

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Dette var jo snakk om et gjennomsnitt blant familier som sier at de sender barna sine på slike aktiviteter. Jeg har tre barn og det vil ikke overraske meg om vi noen sommere kan ende på en slik sum til sammen etter hvert. Alle som ikke sender barna på aktiviteter i sommerferien er ikke regnet med, så de er ikke med på å trekke ned gjennomsnittet.

Jeg har barna mine på sommeraktiviteter, og det er det som oppgis som kriterium i teksten som hører til grafen. Knerten skal sågar på opplegg i 3 uker uten at det koster oss noe som helst. Da burde vi jo være med på å trekke ned gjennomsnittet selv om utgiften for ham er kr 0?