Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-07, 01:43   #73
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn

Jeg tilbringer ca 1-2 timer sammen med sønnen min på 9 år. Men, jeg er tilgjenglig her hjemme for han mye mer enn det. Han er stort sett ute å leker og det er sjelden han har ro til mer enn tilbringe måltidene sammen med oss. Tiden sammen blir vel litt mer nå som sommerferien har begynt å han ikke trenger å legge seg så tidlig.

En vanlig hverdag tilbringer vi ca 30 minutter sammen. Trekker vekk tiden vi bruker på badet hver for oss og tiden jeg bruker på morgenturen.

Ellers er jeg hjemme 14.45 og er tilgjengelig for han, men han er ute å farter og jeg ser han stort sett ikke mer enn ca 15-30 minutter i forbindelse med middag. Så har vi stort sett en halv til en time sammen før han legger seg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat