Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-16, 11:21   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en boktipstråd: Tenåring og sommerferie

Henger her. For yngste (som har mye av samme litteratursmak som meg er jeg den perfekte litteraturmor), for eldste ikke fullt så mye ... Hun liker romantikk - trur eg.

Her er det jeg har satt opp til bilferie (men det er lydbøker fra biblioteket, så det kan godt hende vi ender opp med noe helt annet) Mye klassikere. Ringeren i Notre-Dame håper jeg vi får tak i, i og med vi skal til Paris i høstferien

- Oliver Twist
- Huckleberry Finn
- Ringeren i Notre-Dame
- Robin Hood og hans menn
- En verdensomseiling under havet
- Tordivelen flyr i skumringen
- Den hemmelighetsfulle hagen
- Gutten med gullbuksene

Noen nye
- Djevelen i djevelgapet (jeg liker Levi Henriksen + jeg har fått den anbefalt)
- Trondheim mysterien (lokaltilknyting + at Bjørn Sortland er et navn jeg har hørt mange steder)
- En pingles dagbok. Ut på tur, aldri sur (anbefaling fra barna)
- Gregor serien av suzanne collins. Mest på grunn av hunger games - vet den er beregnet på en yngre lesergruppe, så den er jeg spent på. Yngste leser hungergames nå.