Jeg tror ikke hun er gravid, jeg tror han henviser til at han har påvirket henne. Hun ga f.eks helt klart uttrykk for overfor Jon at de ikke måtte gå med på Ramseys spill mht Rickon for å prøve å redde ham, en redningsaksjon fra Jons siden var nøyaktig det Ramsey var ute etter for å få overtaket på Jon. "Gamle-Sansa" hadde aldri villet ofre Rickon på den måten. Kanskje Ramsey mente at han også har sådd spor hos henne som gjør at det kommer frem noen grusomme trekk? Jeg håper indelrlig ikke det. Mht tidsaspektet så er det litt merkelig. Jeg får det ikke helt til å henge på greip hvor lang tid det har gått siden hun hoppet fra muren med Theon. Etter flukten har jo Theon rukket å komme seg hjem til Iron Islands og kommet seg videre til Mereen, noe som totalt er en veldig lang reise. Det må ha gått ganske så mange uker. En fin-fin nerdelenke om størrelsesforhold og avstander i Westeros. Edit: Denne er kanskje mer riktig. Det burde tatt Theon noen måneder å ri fra Trondheim til Sør-Irland (omrtrent) og så seilt rundt Spania, gjennom Gibraltar og hele veien til Syria. Sånn omtrent. Selv med Yara som kaptein. Jeg synes forøvrig denne sesongen har vært kanonbra, med unntak av et par stillestående epsioder midt i. Det er jo så mage teorier som har falt på plass og så mange svar som har kommet som er oppe i det blå i bøkene fortsatt. På den andre siden, så er det jo nødendigvis ikke en sammenheng mellom det som skjer i bøkene og det som skjer i serien.