Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-16, 00:12   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster litt: Hvilke kjoler egner seg for stor overkropp?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ja, både kjolene og damene var jo flotte!

Jeg føler fort at puppene mine blir så veldig "in your face" med utrigning, men samtidig ser jeg jo at det er flatterende å dele opp overkroppen mest mulig. Kanskje ikke helt egnet til jobb, bare

Jeg er rimelig barmfager (E), og må ofte gjøre noen triks for at ikke cleavage'en blir too much Det går som regel an å feste en liten sikkerhetsnål eller sy den litt sammen noe høyere opp.

En annen ting som faktisk er veldig viktig når man har store pupper er at man har veldig gode bh'er som former de. I mitt tilfelle så er det veldig viktig at bh'en får puppene opp og frem slik at de ikke "flyter" ut til sidene. Det har også mye å si for figuren min, og får midjen tydeligere frem. Det kan være litt uvant og gi en følelse av mye pupp, men jeg tenker at "flaunt what you got, girl" Selvsagt på en pen, classy måte altså.

V-utringning er også desidert penest på meg. Jeg unngår også halssmykker - ihvertfall ting som henger. Jeg trenger liksom ikke mer fokus ned mot puppene