Opprinnelig lagt inn av amylin, her.
Det står tilbredningstid på 15 min. I mine ører betyr det at det tar 15 minutter å lage deigen til kjøttbollene, steketiden kommer utenom. Klarer du å blande deigen på 15 min?
Jeg har en kokebok som har delt inn slik at den angir tilbredningstid, koke-/steketid for seg. Bruker som regel den tiden som står angitt på i den. Hvilken kokebok er det dere bruker forresten?
"Mat på 15 minutter" heter den.
Omtale Boka inneholder oppskrifter på mat det bare tar 15 minutter å lage. Kapitlene er delt inn i småretter og forretter, pasta, fisk og skalldyr, kjøtt og desserter. Bonuskapitlene har oppskrifter på forretter, pasta eller desserter som kan lages på 5 minutter. Har register. © FS Informasjonstjenester
Utgivers omtale Hva skal vi ha til middag i dag? Her er svaret på alle hverdagshelters evige bekymring og hodebry Du vet hvordan det er: Du henger i stroppen hele dagen. Står opp tidlig, får ungene på skole og i barnehage, løper fra den ene avtalen til den andre, haster fra frysedisken til kassa på Rimi - og prøver å ikke være den siste som henter ungene i barnehagen. Puh, omsider hjemme, og det er tid for matlaging.I Mat på 15 minutter får du løsningen på en evig bekymring: Hva skal vi ha til middag? I boken får du oppskrifter på fristende og velsmakende mat som det tar bare 15 minutter å lage. Det er bare å sette i gang - om ett kvarter kan du servere parmesankylling, pølsegryte med pesto, spagetti med sopp og sitron, laks med ertemos og epleterte eller tilslørte jordbær.Bonuskapitlene i boken gir deg oppskrifter på forretter, pasta eller desserter som du kan lage på 5 minutter. Ja, det er mulig!