Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-16, 21:04   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere plattinger, samme farge?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Vi fikk tips om at hvis plattingen henger naturlig sammen med rommet innenfor, altså hvis det er mye vindu og dør slik at man ser ut fra stua og ut på plattingen, så vil romfølelsen bedres hvis man beiser plattingen i samme tone som gulvet innenfor.
Tanken hadde aldri falt meg inn, men det høres logisk ut! Så vi går for beige i stedet for grått på baksida av huset der vi ha stor skyvedør ut fra stua.

På framsida velger vi en farge som står til utvendig farge på huset, da vi ikke har direkte utgang.

Å, det var lurt tips. Platten ut fra stua er allerede beiset grå, men ellers hadde jeg nok revurdert fargen.

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Vi har forresten også gult hus, hvilke terrassefarge har du funnet som passer til huset?

Passer og passer. Jeg vurderer Butinox terrassebeis i fargen idyll, den virker varmere enn gråhvit så jeg tenker den passer bedre til gul vegg.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat