Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-16, 11:07   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Jeg blir grisegrinete av bobiler som kjører sånn som i scenarie 1. Bobiler klarer ikke å holde samme gjennomsnittsfart som en personbil, og da har man faktisk ansvar for å slippe forbi om man har hatt noen bak seg en stund. Selv svingete vestlandsveier har lommer hvor man kan kjøre til siden og slippe halen forbi.

Men jeg prøver å ikke la irritasjonen min påvirke kjøremønsteret i så stor grad at det er farlig for meg selv om andre. Forbikjøring skal alltid gjøres når det er trygt og man er på en oversiktlig strekning (som det ikke er veldig mange av på de fleste vestlandsveiene som er belemret med masse bobiltrafikk).