Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-16, 13:52   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

[Utbygging] Hvem kontakter jeg?

Håpløst å lage overskrift på denne, men håper noen kan gi meg noen ideer.

Det bygges eneboliger på nabotomten vår. Jeg bor i et sameie som har en relativt stor parkeringsplass mot hovedvei og en bred innkjørsel på "baksiden", med gjennomkjøring langs huset vårt. I hele vinter har de som jobber ved siden av tatt seg til rette og parkert hos oss, men det har forsåvidt gått greit for det har vært få biler og alle hos oss har vært på jobb.

Nå er det derimot vill aktivitet der borte, med 10-20 biler her hele tida. De parkerer "overalt", og nå fyller de opp hos oss så det ikke er plass til verken å parkere for oss som bor her eller å kjøre ut på baksiden (som ofte er hensiktsmessig). I dag måtte jeg stå 10 minutter og vente før bilen som sto i veien ble flyttet så jeg kunne kjøre inn i min egen innkjørsel.

Jeg har snakket med arbeiderne flere ganger, men uansett hvem jeg snakker med er det noen andre sine biler, de er bare innom, de vet ingen ting osv. Noen timer etter er det like ille. Nå har jeg googlet meg fram til ansvarlig utbygger, men ingen av telefonnumrene som jeg finner fungerer (ett er ikke i drift, det andre "oppnås det ikke kontakt med", hva nå det betyr).

Noen som har noen ideer til hvem jeg kan kontakte for å få hjelp?