Sv: 7 hunder ble brått til 14 hunder
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Åh, så nydelige! Og fantastisk å være med på fødsel. Hva slags rase er det? Og 14 hunder, hohoho, vi som syne en aktiv er nok. Godt du allerede har fått solgt nesten alle!
Japansk spisshund.
Første jeg fikk var denne tispen som nå er mor og har siste kullet, og hun var verdens roligste skapning.
Så da skaffet vi oss en til, hun var jo overhodet ikke noe rolig skapning men artig på sin måte og nå er hun blitt veldig rolig nå som hun er snart 6år.
Så hadde en oppdretter en hannhund, som da var perfekt for oss. Han var visstnok kommende stjerne i utstillingsringen. Jeg skulle bare seeeee, og vel, du reiser ikke bare for å SE på 7uker gamle valper. Vips så var hund nr 3 i hus.
Hund nr 4 skulle på foravtale, men jah, det gikk IKKE etter planen, nå snart 4år senere er han her enda og skal INGENSTED Han er eget oppdrett og skikkelig godgutt. Kunne jo ikke sette han på for må vite 
Hund nr 5, hun var bare så himla fantastisk så hun måtte beholdes. 
Hund nr 6, vel ja mor hadde lysst på Samojed, så da reiste vi til langt nedi Skåne området i Sverige å henta en grådig fint samojed frøken. 
Hund 7, ja en tispe, krever en hannhund. Det er ikke så mye FINE samojedhanner i Norge syns jeg, så da importerte jeg like gjerne en fra Portugal når jeg var så godt igang.
Vel hund nr 8, HAN klarte jeg derimot å sette på for. haha, så han bor ikke her. Og hund nr 9, en av tispene i dette kullet, skal også på for. Så jeg er blitt flinkere med årene sånn sett og faktisk FÅ de ut på for hehe.