Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-16, 14:33   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian igjen - provisjon

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg flyr ganske mye i jobben, og selv med bagasje og plassbestilling har Norwegian uten unntak vært betydelig billigere både på jobbreisene og på privatreisene jeg har tatt de tre siste årene. Den ideen om at SAS egentlig ikke er dyrere stemmer ikke altså. Kanskje en gang innimellom, men virkelig ikke jevnt over.

Jeg har flydd i rute mellom Bergen og Trondheim de siste årene, med en og annen svipp til Oslo. SAS har vært billigere eller like billig hver gang.
Jeg tror knapt jeg har valgt Norwegian en eneste gang. (Jeg skyr dem jo i utgangspunktet, men arbeidsgiver har retningslinjer ...)