Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-16, 16:05   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian igjen - provisjon

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men vær klar over at SAS sine reiser vil øke i pris hvis konkurransen med Norwegian blir borte. Jeg flyr Norwegian, men kunne aldri ha flydd Ryan Air.

Jepp. Akkurat som det er nå på flyplasser der Norwegian er enerådende. Som f.eks. Bardufoss, der finnes ikke lavprisbilletter. Som gjør at folk gjerne kjører til Tromsø der man kan velge SAS eller Norwegian.

Min erfaring er at prisen er ca den samme, årsaken til at jeg skal fly Norwegian (innenlands) i sommer er at de har avganger som passer bedre tidsmessig enn SAS.

Det irriterer meg forøvrig stort at man må betale for å få lov til å betale med kredittkort hos Norwegian, i tillegg til alle tilleggene for bagasje. Jeg og ungen betaler 300 kr bare for bagasjen hos N i sommer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat