Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-16, 13:37   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er litt overrasket over at så mange synes dette er fullstendig uakseptabelt. Man reiser tross alt til varmere strøk, det er mer insekter og småkryp der. Selvsagt skal rommet man har betalt for være brukbart, men shit happens. Insekter happens. De gjør jo i det minste det de kan for å rette opp, jeg hadde ikke forventet så mye mer.

Jeg har reist ganske mye og finner meg i det som er vanlig der jeg er. Jeg har bodd i USA hvor kakkerlakker er dagligdags, samme med skikkelig agressive veps. Jeg har vært i afrikanske land hvor det er vanlig med flere titalls edderkopper på rommet. Jeg har hatt maur på rommet i et lite minihotell i Hellas. Men jeg syns allikevel det er noe annet enn flere hundre fluer på et hotellrom. Og når man først har dratt på overpriset charter så har man betalt for at slikt fikses på en måte som gjør at gjesten ikke lider overlast.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat