Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-16, 13:49   #16
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legolandbilletter

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er omtrent ikkeno som kommer i tillegg inne i Legoland, bortsett fra kjøreskolen til Legoland. Altså få førerkort i de små bilene. Der er det en maks aldersgrense jeg ikke husker, men tipper 12.

Med mindre du er veldig veldig sløsete og kjøper FastPass, da kan du gå i Fastpass-køen i 10 attraksjoner 1 gang.

Vi er veldig schizofrene - først står vi i megakø for kupongbilletter, deretter durer vi bort og kjøper Fastpass fordi vi ikke orker kø. Gikk nettopp opp for meg hvor rart det var

Hvor mye koster fastpasset, da? Jeg skjønner prioriteringen, jeg. Bedre med en kø enn 10, og så er kanskje balansen bedre.

Og hva er megakøen for kupongbillettene?

BM: Legolandnovise som hater parker og kø men som har lovet seg bort til en søndag i juli...

Takk for at du øser av erfaringen, forresten!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat