Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-16, 20:54   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet

Jeg har reist mye i både Hellas og Spania på alle typer standard. Men det er kun en eneste gang jeg har opplevd 1 eneste kakerlakk på rommet. Og den overlevde vi fint uten å klage på noe siden det ikke dukket opp flere. Har aldri opplevd hverken flyer eller maur i herskarer. Passer selvfølgelig på å ikke ha mat fremme på benken. Denne gangen har vi til og med reist superbillig på uspesifisert og og vi har jo bedre standard enn de som reiser til det 10-dobbelte av prisen vi gjør. Stiller med litt mer åpent sinn og lenger toleransegrense om jeg har betalt mindre kanskje, men til overpriset charter på Sunwing så bør de virkelig få høre det og kreve kompensasjon etter de prisene og standarden de lover.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat