Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-16, 09:30   #15
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manokjøkken fra kvik- erfaringer?

Vi har hvit Mano, og er veldig fornøyd. Funksjonelt og lett å rengjøre. Vi valgte også hvit laminat benkeplate. I utgangspunktet var planen bambus, men det ble kjapt skrinlagt pga. prisen. Jeg er ikke glad i materialer som utgir seg for å være noe annet enn de er, så skulle jeg ha laminat så skulle den være så plain som mulig. Jeg er overrasketvover hvor fornøyd jeg er med valget, det ble rett og slett skikkelig fint!

Som Gaia har vi også krydder- og oljeskuff til vaskemidler ved siden av oppvaskbenken. Genialt! De bredeste xxl-skuffene vi har er på 80 cm, vi fikk ikke til å ha større skuffer pga. planløsningen på rommet. Det var synd, men samtidig så gir den kombinasjonen vi har av 80 cm skuffer og noen mindre skuffer et vedlig fleksibelt system.

Det eneste jeg er misfornøyd med er søppelskuffa, som har blitt litt slingrete nå ett år etter at kjøkkenet ble installert. Antar at det bare er å stramme opp koen skruer, men læll. Men det kan altså hende at det noe med at noen stapper søppelposten litt for fulle innimellom.

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Min hvite benkeplate har ikke en eneste flekk, og der har det ligget både tomat, ketchup og rødbeter.

Samme her.