Tråd: Dagen i dag
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 21:51   #18
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har vi vært på sopptur og funnet kantarell, masse steinsopp (dessverre også med masse makk), piggsopp, traktkantarell og litt østersopp. Litt av soppen ble til middag og resten ble frosset ned.

Det er kjempegøy å gå på sopptur med jentene nå. De går som noen helter, også der hvor det blir litt bratt og vanskelig og når vi har en litt lengre pause så leker de fint sammen.

Jeg har kjøpt turgrill i gave til min mann og i dag fikk vi endelig testet den. Den fungerte veldig bra, litt tynne ben som man kan sette ned i et mykt underlag slik at den står godt. Vi hadde dermed en ordentlig pause med pølsegrilling og alt i alt en kjempefin dag i det fine været. Eneste nedturen var at det viste seg at Fanaseteren er stengt for ombygging, så da vi kom dit og skulle ha is måtte vi kjøre videre.

Nå sover jentene og mannen er på fotballkamp sammen med mannen til Idefix. Jeg skal snart inn og kose meg med en episode av West Wing og et lite glass med hvitvin.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat