Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet
Oppdatering. I går fikk vi tilbud om å bytte rom da jeg etterspurte hvilke tiltak de hadde iverksatt. (De sa de skulle gjøre noe dagen etter, men bare kunne spraye på kvelden) Fikk ikke noe svar på tiltak, men tilbud om rombytte, hvilket vi takket ja til. Det betyr at det er avreise/ ankomstdag i dag og at vi får rommet til noen som drar og nyankomne får vårt gamle.
Vi så ikke så mye til dyrene de neste to døgn (littegrann) men vil tro de er der fortsatt. Ser ut som de er i veggen og plutselig kommer ut.
Er det ikke litt sleipt å flytte folk rundt sånn? Spraye noen dager, love å fikse, trenere og så bytte rom til det kommer nye som går samme runde. Ikke sikkert det er sånn, selvsagt, men jeg synes dette er litt kjipt.
Nå har vi fått nytt rom da, så fornøyd sånn sett. Men ikke noe kompensasjon for å ha vært uten rom noen timer mange dager. Også i dag, siden de må vaske ut osv. Det må de jo få gjøre selvsagt, men vi bytter jo ikke for moro, så det er jo ulempe for oss, definitivt.
Vi har fått makent rom da, men ikke air con som virker. Så nå sitter vi her, 29 grader på rommet og 27 ute. Har gitt beskjed, men de sier de ikke kan Finse det nå og gjentar at vi ikke har Stilt inn riktig. Hvilket vi har, vi kjenner dette air con- anlegget ganske godt.
Så helt ærlig, jeg er ikke sånn som roper erstatning i vilden sky, har som sagt aldri klaget før, men jeg synes at de nå burde kompensere på noe. Om ikke annet så beklage og ikke snakke til meg som om jeg ikke skjønner A/C, eller bytter rom for bedre utsikt.
Blir en varm natt!