Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-16, 20:28   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando og Miami - tips ønskes!

Når du er i Miami bruker du 1 time på å kjøre fra østkyst til vestkyst og da kjører du hele Everglades.

Du kjører Ft. Lauderdale - Orlando på 4 timer 1 vei.
I Orlando har Disney 5 parker + handelsområdet Disney Springs. Du har Universal og Island Of Adventure m/CityWalk, neste sommer også Volcano badeland. Og SeaWorld.

I Epcot (Disney)finner dere den nyoppussede paviljongen til Norge med tema fra Frozen. SeaWorld er en flott og familievennlig park som ikke er like hektisk som Disney og Universal. Sjekk www.visitorlando.com for parkbilletter og ulike parkpakker.

Dere har 2 store outlets der om dere vil handle, men siden dere skal være såpass lenge i Ft Lauderdale og Miami hadde jeg heller prioritert Sawgrass Mills.

Personlig foretrekker jeg vestkysten fremfor østkysten og er ikke spesielt imponert over Miami Beach.... mens Naples som ligger 1 time på motsatt side er en fantastisk koselig by med nydelige strender.

Jeg ville tatt parkene på slutten av ferien. Du er sliten de første dagene etter lang reise og 6 timers tidsforskjell og det er krevende å gå i park.