Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-16, 23:25   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orlando og Miami - tips ønskes!

Da tror jeg SeaWorld utgår. Siden vi har vært der, og det aller mest spektakulære nok ikke appelerer til mine barn like mye som meg. Barna mine er ikke så store av seg, heller litt under gjennomsnittet, og de liker heller ikke det aller mest tighte av forlystelser.. Det vil si at jentungen på straks 8 ikke er den tøffeste i trynet. Men berg- og dalbaner digger vi, så Universal kan høres veldig aktuelt ut, iom. det er større sjans for at vi kan og vil ta det de har å by på.

Vi reiser 17. desember, millact, lander i 14-tiden på ettermiddagen og durer mot Orlando rett fra flyplassen ser det ut til (i etterpåklokskapens lys burde vi muligens ha flydd til Orlando og hjem fra Miami, men men ...gjort er gjort). Så tenkte park 18. eller 19. Ser ut til vi blir i Orlando til 20. desember og lenger sør rundt FL 20.-23. Det blir mest naturlig selv om park nok hadde vært å foretrekke mot slutten av den uken, men siden vi reiser på cruise lille julaften, så må vi være i FL siste natten, og da kan vi like godt ta Orlando først, så det ikke blir så stykkevis og delt med ei natt her og ei natt der. Vil ha mest mulig ut av den tiden vi har, og da tenker vi at det er like greit å bare komme seg til Orlando først som sist og heller kule ned litt når vi reiser ned til Miami igjen.

Sist redigert av Bomull : 16-07-16 kl 23:31.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat