Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-16, 11:39   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?

Nja, jeg føler jeg har god innsikt på noen, og dårligere på andre Det har litt med hvilket fagfelt de jobber i også. Om det er et fagfelt jeg kjenner, så er det lettere for meg å se om personen gjør en god jobb eller ikke.

Det jeg føler noen ganger, er at de som er mest høylytt ift at de har SÅ mye å gjøre, hele tiden, og som bruker enhver anledning til å klage over det, også er de som noen ganger gir inntrykk av at de gjør lite. Iallefall har vi noen hos oss. Det er de som roper og klager høyest, som tar flest pauser, sitter lengst på morgenkaffen og til lunsj osv. Og det blir lagt merke til, og det tror jeg nok folk «irriterer» seg over.

Hos oss har vi jo flere avdelinger, med veldig ulikt innhold (brannvesen). Og jeg tror nok at feks de som jobber operativt (brannkonstabler), ikke klarer å skjønne hvor kompleks og utfordrende min/vår jobb er, som sitter i administrasjonen. Det at vi hele tiden må se til at lover og regler blir fulgt, blir nok noen ganger oppfattet som at vi gjør oss «vanskelig», og prøver å hindre de i det de ønsker å gjøre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat