Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-16, 23:54   #16
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ny" type kompostering, hva heter det?

Eg held på, dvs. i min 5. månad. Det går heilt strålande! Har kjøpt ei ekstra bøtte, for det blei litt knapt med ei bøtte på 2 veker for oss som lagar mykje mat frå grunnen av (mykje grønsaksavkutt).

Enn så lenge har eg ikkje kasta kjøtt og fisk i matavfallet faktisk. Men får starte med det og.

Det blir jord. Eg har alt i pallekarm i hagen, og kvar gong eg tømmer blandar eg med lik mengde vanlig jord frå sekk. Sidan eg til stadighet grev ned nytt avfall, så har eg ikkje rein, ferdig jord enda. Når pallekarmen er full, så skal den få stå i fred nokre veker og bli ferdig. I mellomtida kjører eg i gang nok ein pallekarm

Eg har sprengsteinshage, og har anlagt pallekarmane der eg skal ha bed. Slepp å flytte på det etterpå