Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-16, 08:13   #29
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Bilstoler] Bakover lengst mogleg? Bakover til 4 år/15 kg.? Snu eller ikkje snu?

Jeg blir bilsyk av å sitte bakovervendt, men tåler fint å sitte forover. Det handler om å se den veien man skal kjøre og bli mentalt forberedt på hva som kommer av svinger. (Jeg har det best i forsetet, skal jeg sitte bak, må jeg sitte i midten). Så jeg tror at bakovervendt og bilsyke absolutt har en sammenheng.

Ellers ville jeg sett an barnet og ville gått rett på beltestol. Hvis han ikke klager på å sitte bakover, er det ingen grunn til å snu. Ellers kan du fint snu nå.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat