Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-16, 17:22   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Hverdagsgleder for meg:

Jeg har en sønn og en mann jeg er glad i, og vi er gode venner, vi har to kosete kattepuser, vi har et godt, passe stort hjem med en deilig bakhage, vi spiser oss mette hver dag, og vi har romslig nok økonomi til å kunne unne oss restaurantturer i ny og ne, og en god sommerferie i året. Jeg har en jobb jeg trives med, og har gode kollegaer, mannen min kan si det samme, og Guttungen har gode venner og virker til å trives med sitt liv. Vi voksne har også gode venner og fine familiemedlemmer og har begge hatt en barndom på grensa til idyllisk, noe vi veit å være takknemlige for.

Enklere hverdagsgleder - å krype opp i sofakroken, drikke kaffe og surfe på iPaden, lese en god bok, se en god film eller serie på tv, nyte et glass vin bare fordi jeg har lyst på det, selv på en hverdag. Fylle badekaret og senke kroppen ned i det, med dempet belysning på badet og favorittmusikken på høyt volum, kjøre med bilen og gaule med på en sang på radioen, sitte på en stein i skogen og lukke øynene og bare leve...

Det finnes mange hverdagsgleder bare man tar seg tid til å definere dem.