Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-16, 19:59   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Det som oftest gjør meg sånn inderlig hverdagsglad er ungene mine. Banalt, men sant. Å se dem sammen ved middagsbordet, å se eldstemann lunte av gårde med hele den lange ungdomskroppen sin og humre fornøyd, å se mellomste gå tett inntil ham og være helt fortrolig med ham, eller akkurat nå: minste som sitter og ser en video på YouTube mens han ler seg fillete.

Jeg blir også veldig glad i å se på vakker natur. Når jeg løper eller sykler så stopper jeg, ser og puster helt inn og ut mens jeg ser ut over fjorden eller på et vann eller en bekk.

Og så blir jeg inderlig glad av å synke ned i sofaen når det er helt stille i huset, og ha netflix og fjernkontrollen HELT for meg selv.

Og gjærbakst! Gjærbakst gjør meg alltid kjempeglad!