Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-16, 23:05   #12
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Jeg har måttet lære meg å sette pris på de små øyeblikkene i hverdagen, så jeg stopper opp og virkelig nyter dem når jeg ser dem. Duften av en rose, varmen av pus som velger å krølle seg sammen i fanget mitt, når ungene sier noe som viser at de er kule små mennesker med egne meninger, når jeg plutselig oppdager noe i en Friends-episode jeg har sett utallige ganger, når jeg lever meg sånn inn i en bok at jeg nesten ikke klarer å vente til etter middag med å lese videre. En edderkopp som med kirurgisk presisjon pakker inn en veps og drar den med seg for å spise den - og akkurat nå: Månen kommer langsomt til syne i en sprekk i skylaget. Jeg mister nesten pusten, så vakkert og kult er det!