Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-16, 11:18   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Først av alt: Godt nok er faktisk godt nok. Per Fuggeli sier det veldig greit sånn.

Så: bestem deg hver morgen når du står opp at du skal finne en ting i løpet av dagen som skal være positivt. Det kan kan være en sang på radioen, at et program du liker er på TV, at barna smiler, rent sengetøy - ja, du ser selv. Da trener du deg litt mer på å bli bevisst de fine tingene i livet. Drit i å tenke Men. "Bra program på TV, men nå kommer jeg til å bli trøtt i morgen." Lev litt her og nå. Jeg hadde en hel uke hvor en reklameplakat av Morgan Freeman som drikker kaffe, var dagens høydepunkt på vei til jobb. Til slutt begynte jeg å smile i det øyeblikket jeg nærmet meg og fortsatte helt til jeg var langt utti jobbsaker.