Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-16, 14:00   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Jeg er evig optimist og har blitt flink til å se at selv ting som er vonde kan føre gode ting med seg.

Jeg finner glede i ungene, i det å sitte i bilen med musikk på full guff mens jeg synger med. I det å sitte alene med en god bok og kanskje et glass vin. I å finne en serie på netflix som jeg kan se sammen med unger eller kjæreste.

Det å eie mitt eget hus og kunne male en vegg i hvilken farge jeg vil, akkurat når jeg vil. Å se ungene kose seg sammen, å se minstemann være ute fra morgen til kveld når vi er på "hytta". Stillheten når ungene er i seng. Det å ha det travelt på jobb

Jeg er ikke religiøs, men av og til føler jeg at det er mye sant i "things happen for a reason" og "Karma is a bitch".