Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-16, 14:31   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Jeg finner mest hverdagsglede i mine nærmeste. Å se mellomste le sammen med venninner, små betroelser fra yngste (13), når eldste ringer hjem fra studenthybelen bare for å skravle.
At mannen min kommer ut på badet med en kopp nytrukket kaffe til meg hver eneste hverdagsmorgen, at han daglig sier og gjør fine ting, vin i glasset en fredagskveld, en reise å glede seg til, fredag, en kveld med venner, fine ord fra ungdommene jeg jobber med, et glass iskald cola zero, søte jordbær, å gjøre ferdig et strikkeprosjekt, å føle seg fin i ny eller gammel kjole, alenetid på tur med rolig musikk på øret, dagdrømming, sex, hjemmelaget pizza rett fra ovnen, nylakkerte negler, hvite vidder og ski på beina, vårsolen som varmer tidlig i mai, høstregn ute og teppe inne.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat