Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-16, 20:32   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?

Hadde jeg hatt et større budsjett, hadde jeg valgt Asko sin XXL-maskin. Siden budsjettet var langt mer begrenset på den tiden den gamle oppvaskmaskinen røk, valgte jeg en halvbillig modell fra Siemens.

Jeg er ikke 100 % fornøyd med hvordan den stables, men den er absolutt akseptabel, og omtrent halvparten av pinnene kan legges ned. Det jeg liker veldig godt med den, er at den er så stillegående. Ikke på høyde med de beste Miele-modellene, men mer stillegående enn det meste annet jeg har hørt. Dessuten er den super på tørking, som jeg syns er viktig. Jeg kan ikke fordra å stable våte kopper og glass inn i skapet, og den dagen jeg står og tørker av oppvasken før jeg setter den inn, kommer aldri. Det finnes også en tilsvarende modell med bestikkskuff, for den som liker det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat