Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-16, 23:41   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en koselig serie?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg vil absolutt anbefale mange av de flotte kostymedramaene fra BBC og A&E. De er jo mer miniserier enn serier, men jeg foretrekker de fremfor f.eks. Downton Abbey - selv om den er flott altså. Men man går litt lei, og jeg klarte aldri mange episoder i slengen. Og noen av historiene er langdryge og kjedelige... Men altså, Maggie Smith som Dowager i seg selv er jo grunn nok til å se serien

Elizabeth Gaskell's North & South (2004)
Jane Austen's Pride & Prejudice (1995/Colin Firth og Jennifer Ehle)
Jane Austen's Emma (2009/Romola Garai og Jonny Lee Miller)
Jane Austen's Sense & Sensibility (2008/Dominic Cooper, Charity Wakefield og Hattie Morahan)
Elizabeth Gaskell's Cranford (2007/Judi Dench)
Jane Austen's Persuasion (2007/Rupert Penry-Jones og Sally Hawkins)

Er alt dette på Netflix? Og er de Jane Austen-greiene filmer eller serier? Jeg har sett den BBC-serien med Colin Firth og Jennifer Ehle, har den på DVD.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat