Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 20:59   #65
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror faktisk helt ærlig ikke at disse vognmafia/utstyrsfreak-damene tenker slik i det hele tatt. De er bare rett og slett over gjennomsnittet opptatt av vogner. Hverken mer eller mindre. Jeg synes også f.eks. at jeg har verdens fineste vogn (Bugaboo Cameleon selvfølgelig - må jo få med det når jeg først har sjansen ) men det betyr ikke at jeg synes de som ikke har det ikke prioriterer barna sine. Selvsagt ikke, og babyene sover garantert (nesten...) like godt i en Bugaboo som i en Simo.

Men ja, jeg synes Simo er stygg og Emmaljunga, Brio, Teutonia og Hartan også for den saks skyld. Men det er jo greit at noen synes disse vognene er fine! Alle kan jo simpelthen ikke ha like god smak som meg

Amen

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat