Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-16, 19:53   #174
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mental huskeliste til neste ferie

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmmm.. Spennende. Michigan? Hvor da?

Reiste langs Lake Michigan, Grand Haven, Muskegon, Glen Arbor, Traverse City, Mackinaw city og Mackinac Island for å nevne noe. Og et helt fantastisk resort som het Boyne Mountain Resort (Kan ikke sammenlignes med norske Mountains for øvrig). Var også innom Michigan's Adventure som er en vannpark/fornøyelsespark, samt Cedar Point, som ligger i Ohio og som med rette kan kalles Roller Coaster capitol! Satser på å se mer av Upper Peninsula neste år, med Pictured Rocks, White Fish Point og Sault Sainte Marie, med en tur over til Canada. Masse nydelig natur, vakre sandstrender i usaltet klart vann uten haier!

Er så takknemlig for at jeg fikk reise hit som utvekslingsstudent og fikk en fantastisk familie som jeg har et bedre forhold til enn flere i egen biologisk familie. 24 år siden jeg var her første gang. Dette var min sjette tur tilbake, men første gang jeg har reist så mye rundt. Er også en del å se i Detroit-området (unngår verste Downtown-området). Noe av det beste av alt er at det er nærmest kjemisk fritt for turister, i hvert fall brautende "syden-turister".

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat