Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 06:43   #135
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg har reagert på mange ganger er det at det blir sagt "har du råd har du lov".
Det bør ikke være sånn. Skal vi ha noe som helst håp for framtida bør ikke vi som har råd ha lov til å bruke penger på alt mulig dilldall. Jeg synes akkurat det er forferdelig vanskelig å leve etter og derfor prøver jeg å unngå steder hvor jeg ville blitt enda mer fristet til å bruke penger på ting jeg ikke trenger.

Helt enig. Dessuten så er det nok enkelte som tar seg lov uten å ha helt råd til det. Vognomani kan bli en dyr hobby etterhvert.

Og jeg synes det er vesensforskjell på å kjøpe en vogn fordi man synes den er kul, praktisk, grei, håndterlig etc. og det å kjøpe en vogn fordi det er den vognen man må ha for å være "inne".

Sist redigert av Adrienne : 25-06-07 kl 11:43.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat