Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-16, 10:07   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av seg selv på veggen

Vi har masse bilder av oss selv (og andre familiemedlemmer) på veggene. Mest av ungene, men også brudebilde, riktignok bare i A4-format, av oss selv i trappeoppgangen. Jeg liker bilder, men prøver å samle dem litt etter både størrelse, farger osv, slik at huset ikke blir overlesset med bilder.
Sånne kjempestore brudebilder, også babybilder finnes vel i slike gigaformat, synes jeg ikke er så stilig, men jeg ser det mest hos de som fikk barn på 80- og tidlig 90-tall, egentlig, og har ikke inntrykk av at det er så veldig moderne med slike svære fotografbilder nå.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat