Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-16, 10:36   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av seg selv på veggen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I bryllupsgavetråden leste jeg at noen ikke ønsket å ha store bilder av seg selv på veggen, og jeg kom på at jeg også har hørt noe om dette RL, nemlig at store bryllupsbilder evt. andre bilder av seg selv ikke er in på interiørfronten.
Stemmer dette?
Og har du bilder av deg selv hengende framme i huset, hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg er ikke overvettes opptatt av hva som er in på interørfronten, så det hensynet tar jeg ikke.

Vi har bilder av både oss selv (fra bryllupet) og ungene på veggene hjemme. Det er både dåpsbilder og ettårsbilder. Jeg synes det er koselig med bilder på veggene. Vi har også bilder av brødrene mine med svigerinnene mine. Jo eldre jeg blir, jo hyggeligere er det å se de proffe bildene av meg selv da jeg var atskillig yngre og penere enn jeg er nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat