Sv: Ting som irriterer
Opprinnelig lagt inn av Myria, her.
Adams trodde ikke meg i allefall, men jeg liker faktisk måltidsplanleggingen. Først prøvde han seg med at vi omtrent var de eneste i gata som ikke hadde Adams matkasse. Deretter kom han med kronargumentet: "Nå når vi har snakket sammen 10 minutter synes jeg du skylder meg å ta en prøvekasse." Jeg måtte til slutt bare legge på midt i enetalen hans. Jeg kan ikke si jeg er imponert over hvem Adams velger til å representere seg.
Nei, han som var her var veldig på. (For det meste liker jeg både å handle inn og planlegge, men det hender jo jeg går lei, og akkurat nå er jeg sjølforsynt med en hel del grønnsaker og jeg handler kortreist kjøtt så sant jeg kan. Jeg tok i litt, uten at det hjalp stort.) Jeg synes jo jeg må kunne si nei takk og så få være ute på min egen tomt, men han her gikk ikke før jeg stakk sjøl.
Telefonsalg slipper jeg stort sett unna. Jeg tar sjelden telefonen når det er ukjente numre, ringer heller opp igjen når jeg har sjekka hvem det er. (Sikkert en kilde til irritasjon hos enkelte andre. )