Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-16, 17:50   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnesymaskin - singer start?

Jeg hadde ikke latt en 7-åring få bruke en ordentlig symaskin uten skikkelig oppsyn. Det er litt for stor fare for å sy fingrene. Jeg hadde heller ikke kjøpt den Singer-maskinen. Datteren min fikk en slik da hun var 11, og den gikk i stykker inløpet av et år.

Jeg hadde valgt en lekesymaskin, med fingerbeskyttelse, hvis jeg skulle kjøpt noe til en 7-åring. Også hadde jeg kjøpt en bedre symaskin enn den Singeren, hvis interessen fortsatt var der etter noen år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat