Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-16, 20:37   #12
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Forfengelig, da tenker jeg at en person er mer enn vanlig opptatt av eget utseende.

Jeg er selv lite forfengelig og sminker meg kanskje en gang hvert tredje år. Det er hvis jeg er forpliktet til å være tilstede i feiring av svært gode venner, og både sminke og penklær er mer av respekt for bursdagsbarnet/jubilanten enn noe jeg gjør fordi jeg har lyst. Jeg tar meg utvilsomt bedre ut med litt sminke enn uten, men jeg klarer ikke helt å se betydningen av det. Så hvorfor bruke tid på noe man er likegyldig til?

Til hverdags vil jeg ikke bruke tid på klær, hår eller sminke. Går derfor stort sett i den samme "uniformen", bare avhengig av årstid. Men klærne må være funksjonelle og behagelige, og jeg stiller en del spesifikke krav til trenings- og friluftsklær. Fargen er ikke så nøye, bare klærne passer til aktiviteten.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat